maandag 6 juni 2022

Vintage


Afgelopen woensdag mocht ik de nieuwe maandchallenge openen op Creatief met Angela's Hobbycorner. Het thema voor juni is VINTAGE.
Ik heb een dubbele kaart gesneden en de bovenranden van de kaart en de pockets gestanst met een randstans van Crealies.
Die zat in mijn DT Pakket net als het mooie papier van Stamperia.


Omdat het bijpassende afbeeldingen pakket al uitverkocht was heb ik vintage afbeeldingen gebruikt van Tim Holtz en die op al wat oudere stansmallen van Marianne Design geplakt. Binnen in zitten de pockets en daarin weer de labels met afbeeldingen. 
De afbeelding voorop komt uit het DSP en heb ik zelf wat kleur gegeven.


Verder heb ik het papier nog extra bewerkt met stempels en Distressinkt.
De bloemen komen uit mijn eigen voorraad en waren ecru, dus met wat inkt tover je die zo om in mooie roze varianten.
Komen jullie weer gezellig meedoen? 
Bij minimaal 10 deelenemers stelt Angela een leuk prijsje beschikbaar

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Romantic Collection Journal van Stamperia
Randmal: On the edge CLOTE27 van Crealies
Label: Creatables LR0234
Groot frame: Creatables LR0235
Afbeeldingen: Tim Holtz
Stempels: Jeniene's Mindful Art assorted Textures JMA-ES=STAMP110
Verfvlek: Texture Stamp MM1617 MDesign
Takjes: Collectables COL1509 bagtopper
Parels offwhite: CA3133
Lint, bloemen
Distressinkt: Vintage Photo, Victorian Velvet

Groetjes
ANITA


 

2 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele mooie vintage kaart gemaakt en leuk zijn de labeltjes met de fotootjes van Tim Holtz erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt met dit mooie papier Anita! Leuk met de pockets en labels.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita