donderdag 2 juni 2022

Challenge 296 Marianne Design Challenge blog


Dan zijn we weer bij challenge 296 aangekomen op het Marianne Design Challenge blog
Twee weken geleden hebben jullie me gemist. Het lukte i.v.m. het overlijden van mijn moeder niet om toen mee te doen.
Nu ben ik natuurlijk weer van de partij.
Het thema dit keer is SPORT, wat door Jolanda is bedacht.
In ons gezin zitten enkele voetballiefhebbers, ofwel fanaten, dus als ik zeg sport dan moet het natuurlijk voetbal worden.
We hebben van Marianne Design deze stempel die ik gestempeld heb op watercolor papier.
Ik kan hier lekker met Distressinkt op werken en met water als ik wil.
De voetbal is gestanst en verder een tekststans en stempels gebruikt.
Zie jij welke er extra bij zijn gestempeld???

Dit kaartje kan ook meedoen bij Kaartjes Inspiratie Challenge waar ze een mannenkaart willen zien.

Wat heb ik gebruikt:
Stempel: Art Stamp MM1645
Bal: Creatables LR0659 sport
Gefeliciteerd: Creatables LR0651
Tekst Kampioen en nog 1?: Project NL PL1518
Distressinkten: Black Soot, Tea Dye, Tired Brick
Mustard Seed, Salvaged Patina, Spice Marmelade, Peeled Paint

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Sportieve, leuke kaart! Originele uitdaging, ik ga proberen weer gezellig mee te doen

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gecondoleerd met het overlijden van je Moeder Anita. Voor deze challenge heb je een geweldig leuke kaart gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke voetbalkaart Anita,
    fijn dat je de draad weer hebt opgepakt,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart Anita.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita