donderdag 4 augustus 2022

Allerlei bedankjes

Als Stampin'Up! demonstdratrice maakte ik altijd bedankjes om bij de bestelling te doen.
Gewoon een aardigheidje.
Ik ben inmiddels gestopt maar had nog wat foto's van bedankjes.
Toch leuk om even te laten zien.


Bij grotere bestellingen horen ook grotere kadootjes. Mini flesjes douchespul.


Soms een lief kaartje.


Een kadodoosje waar een stuk lekkere zeep in past. Iets anders kan natuurlijk ook.


Kleine kadootjes met een mini Rittersport. Lekker!!!

Het was toch altijd weer leuk om wat te bedenken want je kunt tenslotte niet steeds met hetzelfde komen.
Ik heb niet genoteerd wat ik allemaal heb gebruikt, dus gewoon lekker kijken en genieten.

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita