dinsdag 23 augustus 2022

Hoera je hebt iets te vieren


Afgelopen zaterdag was mijn beste vriendin jarig én ze waren 40 jaar getrouwd.
Geen groot feest maar met wat familie en goede vrienden.
Was gezellig ondanks dat ik niet heel fit was nog na een buikgriep.
Ik wilde het toch niet missen, zeker na ruim 2 jaar corona waardoor alle verjaardagen en feestelijke dingen niet door konden gaan.
Natuurlijk hoort bij een feestje een kaartje en dat heb ik gemaakt.
Het gaat nog niet super, moet goed kijken of alles recht zit en dat soort dingen.
Ik ben er uiteindelijk wel tevreden over.
Morgen plaats ik deze kaart als inspiratie op de Facebookgroep van Creatief met Angelas Hobbycorner, daar is de challege gebruik vlinders.
Bij Girlz Creative Crafts is het challengthema: alles mag
Ook bij Carlin's Kaartenparadijs mag alles

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Springin'Around van Polka Doodles
Frames: Creatables LR0767
Afbeelding: French Antique EWK1273
Pot/plant: Craftables CR1464 ByMarleen
Takje/vlinders: Bagtopper Bow Collectables COL1509 ByMarleen
Label: Creatables LR0764
Tekst: Lieve teksten CS1087
Rhinestones lilac: CA3164
Lint, hempcord, vellum

Groetjes
ANITA



 

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de "Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita