maandag 29 augustus 2022

Tekst als focuspunt


Dit leuke model vouwkaart zag ik op het blog van Hobbyvision en is gepost door Susan van Poppel.
Ik had het al lang liggen om eens te maken en ja hoor eindelijk gelukt.
Het is al wat ouder maar nog steeds erg leuk om te maken.
Het pop-up deel schuif je achter de zijkant en daardoor komt het middenstuk omhoog.


Hierboven zie je dat hij zelfs plat opgestuurd kan worden. Ook handig toch?
Het mooie papierblok kocht ik vorige week bij de alom bekende winkel, was er gelijk verliefd op, echt een hele mooie. Er zit wel verschil in. Soms vind ik 1 of 2 papiertjes leuk en de rest mwah, maar deze......dus neem ik hem mee.
Bij 2 Sisters on the blog zag ik een leuke challenge. De focus moet liggen op de tekst en ook di zat in het blok en past er dus super goed bij.
Bij Carlins Kaartenparadijs mag alles en dit is mijn 3de inzending.......hihi! Nog nooit zo vaak ergens meegedaan.
Bij Hobbyvision vragen ze zelfgemaakte bloemen.

Wat heb ik gebruikt:
Model: Hobbyvision Susan van Poppel
DSP: Time to celebrate van Craft Sensation
Frame: Creatables LR0767
Bloemen/bladeren: Florals 3 van Elizabeth Crafts Design 
Takje: Creatables LR0693
Glittersteentjes

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Leuk model en prachtige uitwerking Anita.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model Anita.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig !
    Bedankt voor je deelname aan de "Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi model en uitwerking! Handig dat de tekst er ook bij zat.
    dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita