zaterdag 13 augustus 2022

Kadokaart

Ik heb vandaag voor jullie een creatie die ik al eerder maakte maar nog niet liet zien.
Ben deze week niet zoveel bezig geweest door de oogoperatie en de warmte.
Het scrapboek voor onze jongste zoon en zijn a.s. vrouw is wel nagenoeg af.
Vanmorgen nog een extra trouwkaart gekregen om die op de laatste pagina's te verwerken. 
Alles voor die pagina's ligt al gestanst klaar dus een kwestie van rangschikken en plakken.
Hoop komende week weer wat nieuwe dingen te maken.
Voor nu dus eentje uit mijn ongeplaatste map kaarten


Het is een kadokaartje met binnenin een doosje voor wat lekkers of een kadokaart.
Altijd handig om in voorraad te hebben.


Hier de binnenkant.
Het doosje sluit met een magneetje dus ook handig als je er geld in wilt stoppen.
De linkerkant kan eventueel nog bewerkt worden met een pocket.
De materialen zijn van Stampin'Up!

Bij Carlin's Kaartenparadijs is de challenge : Alles mag

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Soft Sea Foam, Evening Evergreen, Soft Succulent
DSP: Pansy Petals
Bloem/Blad: Vrolijke Viooltjes
Dies: Pansy dies en Stitched Nested Labels
Inkt: Flirty Flamingo, Magenta Madness, Blackberry Bliss, Bumble Bee
Randstans: Marianne Design
Magneet en dots

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Anita, zie ik toch nog een hoop Stampin up voorbij komen :-) Hele mooie kaart en deze kaarten in voorraad hebben is altijd handig! Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je oogoperatie geweest is en ik hoop dat je nu beter kan zien.
    Je hebt een prachtige cadeau kaart met doosje gemaakt en met een magneetsluiting is altijd erg leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart en zo mooi gemaakt.
    Knap gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze "Alles Mag" challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart en zo mooi gemaakt.
    Knap gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze "Alles Mag" challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita