dinsdag 24 april 2018

Een kaartje is leuker dan email!


Dan eens een kaart in een kleur die ik nauwelijks gebruik.
Het was een setje van de Marianne clubdag waar een springkaart van gemaakt moest worden.
Nu vond ik dat niet echt leuk dus heb er wat anders mee gemaakt.
Hier wel tevreden mee😊


Hier nog even de voorkant met de opengewerkt stans van MDesign even goed in beeld.
De tekst vind ik ook super en zo waar. 
Iedereen stuurt tegenwoordig eerder een email of whatsapp bericht terwijl een echte kaart toch veel leuker is.
Niet vergeten dus!!!

Heb ook net een nieuwe challenge ontdekt bij 'Just Us Girls' Challenge. Daar willen ze voornamelijk paars zien.

Wat heb ik gebruikt:
Open rechthoek: Creatables LR0516
Embossing: 3D Design Folder DF3446
Hoekjes: Creatables LR0485
Bloem: Craftables CR1431
Takjes: Craftables CR1432
Tekst: Post voor jouw CS0993
Parels wit: CA3132
Meeldraden en lint

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. What a beautiful card you have here Anita. Gorgeous purples and nice to see a different fold. So glad you found us and hope you will join us again at Just Us Girls. Thanks so much for sharing your gorgeous card with us.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita