donderdag 12 april 2018

Kerst in april.....

De afgelopen dagen ben ik een beetje aan het opruimen in mijn werkkamer.
Dat doe ik eigenlijk bijna nooit want daarna ben ik van alles kwijt en kan niets meer vinden.
Nu was ik weer eens wat aan het zoeken en kwam daar nog wat make en takes en workshoppakketjes tegen die over waren.
Tja wat doe je daar weer mee......juist....gewoon maken dus.
Ze zijn altijd te gebruiken voor vanalles. Bij sommige heb ik geen teksten gebruikt, die komen pas als ik weet waar de kaarten heen gaan.
Ook vond ik nog wat kerstpakketjes die over waren van de make en take op het CreaSpektakel in Kampen. Een groot deel heb ik van Marianne Design mogen gebruiken voor een ouderengroep en de rest.....ja die lag er nog te liggen.
Dus hier weer eens een kerstkaart


Het is een stencil van Dutch Doobadoo en de rest is van Marianne Design.
Ik heb wel een andere afbeelding en lint gebruikt.


Dit is de binnenkant met ook een andere tekst dan op de workshop.
De rest volgt nog.

Weer een bruikbare kerstkaart voor de voorraad en 52 weeks to Christmas.
Bij Merry Monday Christmas vragen ze een kerstkaart met lint

Wat heb ik gebruikt:
Stencil Dutch Doobadoo
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Country Christmas
Afbeelding: Cardtoppers CT1505
Sneeuwvlokken: Craftables CR1335
Bloemen: RB2236, RB2234, RB2233
Hulst: RB2237
Tekst: Fijne Kerstdagen CS0991

Groetjes
ANITA

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model kaart en mooi gecombineerd met die andere embellies. Zou ook zonde zijn als je al die leuke pakketjes niet meer gebruikte, prima voor je kerstkaarten.Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, mooi model en toch handig dat je aan het opruimen ging, want toen kwam dit weer tevoorschijn!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk resultaat !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk modelletje Anita.....mooie kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! Opruimen in mijn hobbykamer, oh ik ben dan ook van alles kwijt... Heel herkenbaar dus. Maar ja, soms moet je wel...
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart, mooi modelletje!
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
    grt Colien {52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaartjes zijn het geworden zo zie je maar weer wie wat bewaart die heeft wat maar ja opruimen is ook niet mijn sterkste kant hoor je vind dan idd niks meer terug
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi kaartje!
    groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a sweet, sweet card Anita...love that little angel and your bow with the holly is just perfect!! Thanks so much for sharing with us at Merry Monday!! :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Loving all of the layers on your projects and your ribbon bow is perfect for our challenge this week. Thanks for playing Merry Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is darling, that little angel image is so cute. Thank you for joining us for Merry Monday.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the color and the bow/ribbon so pretty, looks wonderful. Thanks for sharing with us at Merry Monday Christmas Card Challenge.

    Leanne DT/MM

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita