maandag 9 april 2018

Speciale kaart


Deze kaart is nog van de workshopdag bij Hobbyvision.
Afgelopen week heb ik hem samen met mijn workshopdames nogmaals gemaakt .
Iedereen was erg enthousiast met dank aan Tineke v.d. Linden voor het ontwerp.


Dit is de binnenkant.
Door het drukke papier verder rustig gehouden.


En dan de verrassing.
Haal het label eruit en er verschijnt een leuke tekst.
Super kaart dus.

Wat heb ik gebruikt:
Kraft cardstock
Dessin: Pretty Paper bloc Sweet Romance
Kaart: Dutch Doobadoo 470.713.652
Label: Collectables COL1444
Vlinders: Creatables LR0509
Bloemen: Creatables LR0478
Blad: Creatables LR0435
Afbeelding: Matties Mooiste MB0170
Cirkel: Basic Shapes Craftables CR1360
Handvat: Craftables CR1377
Tekst: Huwelijkswensen CS0998
Parels wit: CA3132

Groetjes
ANITA

PS. Kijk je ook wel eens op mijn Stampin'Up! blog?
Nee?!
Ook daar staan regelmatig nieuwe dingen in een heel andere stijl.
Laat even een berichtje achter wat je daarvan vindt.

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita