donderdag 5 april 2018

Challenge 199 Marianne Design Challenge Blog

Weer een nieuwe challenge die online staat op het Marianne Design Challenge Blog

Dit is mijn creatie

Yvonne heeft bedacht dat we een kaart/creatie maken met de jonge dieren van Marianne Design er op.
Dat kunnen stansen, stempels of afbeeldingen zijn mits 3 producten van MDesign..
Ik ben aan de slag gegaan met de leuke girafjes van de Eline stempel en de Boxkaart mal.


Deze boxmal is ontzettend leuk om mee te werken en veelzijdig.
Nu een babykaart, maar bloemen of andere stempels of stansen kan natuurlijk ook prima.
Alle materialen zijn van MDesign behalve het achtergrondstemepeltje, maar dat vond ik er zo goed bij passen.
Aan de 3de kant van het doosje zit nog een girafje maar daar heb ik geen foto van gemaakt.
Komen jullie ook allemaal weer gezellig meedoen?

Wat heb ik gebruikt:
Boxkaart: Craftables CR1433
Achtergrond: Crealies
Dssinpapier: Pretty Paper bloc Crafty Patterns
Tekst: Eline's Animals babyteksten EC0171
Girafjes: Eline's animals EC0169
Label: Colletables COL1445
Lint 

Groetjes
ANITA


3 opmerkingen:

  1. Hij is super gemaakt Anita. Zo ontzettend leuk inderdaad die boxmal maar je hebt hem ook erg mooi bewerkt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof die boxkaart,met die leuke girafjes. De teksten zijn ook zo leuk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita