donderdag 19 april 2018

Challenge 200 Marianne Design Challenge blog

En dan is het alweer tijd voor een nieuwe challenge op het Marinne Design Challenge blog
Challenge 200 is bedacht door Boukje en heeft een heel feestelijk thema. 
Dit is mijn kaart


Het thema is gebruik taart of ballonnen of slingers op je kaart met uiteraard minimaal 3 producten van MDesign.
Ik ben lekker aan de slag gegaan met de ontwerpen van Karin Joan en de alphabet stansletters.
Het geheel is ingekleurd met Ecoline Brush markers en een waterpenseel.
Ik geloof dat ik dat toch wel het allerleukste vind werken.


Hier zie je de binnenkant helemaal.
Als vorm heb ik de Dutch Doobadoo stencil met de hartjes op de ronding gebruikt. Heb er alleen de hartjes afgesneden....en daar de tekst voor in de plaats gedaan.
Komen jullie allemaal gezellig meedoen want omdat het de 200ste challenge is wordt deze extra feestelijk met extra veel prijzen!!!!!.

Deze kaart kan ook meedoen bij Addicted to Stamps Challenge. Het thema Balloons, Bunting and or Presents.

Wat heb ik gebruikt:
Vorm: Dutch Doobadoo 470.713.658
WaterArt paper
Gewoon Speciaal KJ1702
Joepie Geniet KJ1701
'Strikken': Pins & Bows Collectables COL1441
FEEST: Colletcables COL1449
Ecoline Brush Markers

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart Anita
    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel vrolijk en feestelijk kaartje!
    groet en geniet van het mooie weer!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijke feestelijke kaart heb je gemaakt Anita. Leuke kleurtjes en mooi uitgewerkt vind ik.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card, so pretty..
    Thank you so much for joining in with our challenge at Addicted to Stamps..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita