zondag 22 april 2018

A little rain......


Vorige week zaterdag ben ik naar het ArtSpeciality geweest en heb daar bij Elizabeth Craft Designs
twee hele leuke stempelsets gekocht. Dit is er eentje van. Het zijn kleine maar superlieve afbeeldingen om in te kleuren en dat heb ik dit keer met Copics gedaan.
Ik zag deze sketch bij Freshly Made Sketches en zag gelijk mogelijkheden met dit setje.


Bij de Egel hebben ze een challenge met als opdracht om een stempel als plaatje te gebruiken.

Wat vinden jullie.
Ik lees jullie reactie graag.

Kaartvorm: Find-it media
Stitched cirkels: Crealies
Dessinpapier: Card Deco
Stempe;set: April Showers Elizabeth Craft Designs

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacuqeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk vrolijk kaartje, Anita. Grappige stempel!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so cute.....great sentiment! Love this splashy card! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita