maandag 28 januari 2019

Alcoholinkt


Dit kaartje staat al een tijd te wachten.
De achtergrond heb ik op een forumdagje gekregen van Anja Hammendorp, die maakte hem met alchoholinkten voor de workshop die we daar hadden.
Wij mochten een stempel uitzoeken die we wilden gebruiken om de achtergrond eraf te halen (zeg je dat zo?)
In ieder geval we gebruikte geloof ik een vloeistof om met de stempel de kleur van de achtergrond af te halen en daarmee op een witte kaart te stempelen.
Dit is een stempel met een narcissentak.
Nog niet zo lang geleden vond ik de afdrukjes dus heb er een kaart mee gemaakt.
De achtergrond was te mooi om er veel mee te doen dus heb ik hem heel CAS gehouden.
Volgende keer laat ik de andere kaart zien die ik hiermee gemaakt heb.

Wat heb ik gebruikt: 
Tekst: Texture Stamps MM1620
Ovaal: Crealies
Strikje

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Super gave achtergrond heb je gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig effect, heb er nog nooit mee gewerkt staat wel op mijn lijstje...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is prachtig geworden Anita. Ik ga het niet uitproberen, maar het effect is mooi. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita