maandag 21 januari 2019

Mannenkaart

Jullie hebben van mij nog de mannenkaart tegoed die we maakten op de workshop met de gereedschapskist.
Hier istie dan!!!

 

Het is een 3-delige kaart.
Hierboven zie je hem helemaal gevouwen en past hij in een gewone envelop 


Hier zie het 'overhemd'. Ik heb dat geembosd zodat hij structuur heeft.


En dan helemaal opengeklapt.
De teksten van de Project NL set zijn er heel passend bij.
Het patroon vond ik op Pinterest maar kon niet gedownload worden, dus heb ik hem verder zelf uitgewerkt.
De dames waren er heel blij mee......hihi!

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Traditional Christmas (stropdas)
Embossing: Design Folder  extra DF3428 Triangles
Teksten: Project NL PL1519
Knoopjes

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita