donderdag 31 januari 2019

Challenge 218 Marianne Design Challenge Blog


Wéér een nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge Blog.
Wat zal iedereen het thema weer leuk vinden!!!!
Judith wil graag allemaal Eline diertjes zien, cool hé?
Nou dat kwam me weer goed uit.
Onze kleinzoon Twan werd 20 januari 5 jaar en wilde graag een sneeuwfeestje. 
Ik had eigenlijk al een andere kaart voor hem, met apen.
Toen ik deze challenge zag ben ik gewoon overnieuw begonnen met zijn kaart en heb er een winterse boxkaart van gemaakt. Natuurlijk horen daar zeehonden, ijsberen, een iglo en veel sneeuw bij.
Zie je in de verte de ijsbergen ook? Op de achtergrond allemaal sneeuw en aan de zijkanten ook. Komt helaas niet goed uit op de foto.
Vinden jullie dit nu ook weer zo;n leuke challenge? Kom dan gezellig meedoen.

Wat heb ik gebruikt:
Boxkaart: Craftabales CR1374
Embossing : sneeuw Design Folder DF3419
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Sweet Dreams (wolken)
Seebreeze (zee)
Iglo: Collectables COL1417
IJsschots: Collectables COL1415
Zeehod: Collectables COL1432
IJsbeer: Collectables COL1370
Bomen: Craftables CR1374 (boxkaart)
Twan: Craftables CR1417
5: Craftables CR1429
Sneeuwvlokken: Craftables CR1335
Sneeuwpapier: CA3104
Viva 3D schnee

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met al die leuke dieren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart voor Twan , was hij vast blij mee.
    Weer een leuke uitdaging .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje ! Ik krijg het er koud van! Echt winters.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt ook al zo'n mooie voorbeeldkaart gemaakt. Ik vind het vandaag echt een feestje om alle blogberichten te bekijken. En wie weet wat er de komende 2 weken voorbij komt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje geworden Anita...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita