dinsdag 1 januari 2019

Happy New Year!!! (juiste kaart!!!)

IK WENS IEDEREEN EEN GELUKKIG, 
GEZOND EN CREATIEF NIEUW JAAR.
Al mijn volgers en iedereen die steeds reacties heeft gegeven bedankt voor afgelopen jaar.
Ik hoop jullie in 2019 ook weer te zien/lezen. 

Dan nu de 1ste kaart van dit jaar.


Deze kaart maakte ik tussen de feestdagen door voor de januari workshop op de
Marianne Design club die vandaag start.
Verder spreekt ie voor zich.

Wat heb ik gebruikt:
Vuurpijl: Creatabels LR0503
Vuurwerk: TC0845
Tekst: Collectables COL1397
Stars: CA3112
Glitter paper bronze: CA3120
Mirror paper rood: CA3137
Snowpaper wit: CA3104
Glitter paper rood: CA3123
Mirror paper goud: CA3134
Mirror paper zilver: CA3135

Sorry maar ik had hier de verkeerde foto en tekst bijgezet voor de feestdagen. 
Nu de goede nieuwjaarskaart dus.

Groetjes
ANITA




2 opmerkingen:

  1. een mooi kaartje met lekker frisse kleuren. Even geen kerstkaart hé? Voor jou ook de beste wensen en een goed 2019. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De allerbeste wensen Anita voor dit nieuwe jaar !!
    En wat een prachtige kaart heb je gemaakt, supere kleur
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita