donderdag 3 januari 2019

Challenge 216 Marianne Design Challenge blog



We beginnen weer met een nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge blog.


Dit keer was het mijn beurt om een thema te bedenken dus ik ga jullie echt uitdagen.
Maak een CAS (clean and simple)  kaart in ALLEEN maar wittinten.
Er mag GEEN plaatje worden gebruikt, alleen de tekst mag eventueel in zwart gestempeld worden en dan ook nog met minimaal 3 producten van Marianne Design.
Ik zeg: 'een goed begin'........

Ik heb een gevouwen kaart in de vorm van een soort bloem gemaakt en die weer beplakt met wit metallic papier dat ik heb geëmbosd.
Voorop zitten een paar vlinders in wit glitterpapier van MD


De binnenkant zie je hierboven. De tekst is op vellum gestempeld met Versamark en met wit embossingpoeder bewerkt. De rand en vlinder zijn ook weer van glitterpapier.
Het is wel lastig om witte kaarten op de foto te zetten, het wordt al snel een beetje goor, maar goed denk wel dat je een goed beeld krijgt.
Kom gewoon even kijken op het BLOG, de designers hebben hun best gedaan en doe gewoon eens mee, laat je uitdagen.

Wat heb ik gebruikt:
Embossingfolder: DF3424
6-hoek: Basic Shapes Craftables CR1444
Tekst: Verjaardagsgedichtjes CS1006
Vlinders: Creatables LR0509
Snowpaper: CA3104
Pearls white: CA3132

Vor diegene die het patroon wil, HIER is dat te vinden

Groetjes
ANITA



4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anita! Het was even een uitdaging maar uiteindelijk viel het best wel mee.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. CAS en helemaal wit altijd een uitdaging maar ook jouw kaartje is erg mooi geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een chique kaart van gemaakt in het wit, en dan ook nog CAS. Weer een hele uitdaging!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge, leuke opdracht ga me er ook maar eens over buigen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita