zaterdag 13 februari 2021

Een zelfgemaakte kaart.....

 Ja wat is er iet leuker dan iemand te verrassen met een zelfgemaakte kaart en dan ook nog met de bijpassende tekst van Marianne Design.


Dit kaartje maakte ik nog met de januari materialen van mijn DT pakket van Angela's Hobbycorner.
Het dessinpapier is allemaal met bloemen behalve dit velletje en dat is nu juist zo leuk omdat ik dan zelf bloemkleuren kan kiezen. 
Dat wordt natuurlijk roze, toch wel mijn kleur voor kaarten.
De bloemen heb ik dit keer niet zelfgemaakt maar komen uit mijn voorraadbakken!
Die komen nooit meer leeg denk ik.
Vaak maak ik ze alsnog zelf.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Damask Delight van The Paper Boutique
Rasters: MixedUp cutting dies van Joy!Crafts
Doily
Takjes: Creatables LR0693 MDesign
Tekst: Creatieve Groeetjes CS1071
Papierlint
Foamflowers, zijdebloemen
Inkt: Memento Nautical blue

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Prachtige bloemenkaart! Mooie kleuren ook. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart. Hele mooie kleuren combinatie.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a gorgeous card, fabulous design and brilliant papers. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita