dinsdag 23 februari 2021

Opa en oma


Wij zitten inmiddels in een leeftijdscategorie dat er overal kleinkinderen worden.
Super leuk natuurlijk.
Dan ga je ook aan de slag om de grootouders een kaartje te sturen.
Dat wordt wel gewaardeerd, ik vind het zelf ook altijd leuk.....


Ik heb er een pocketkaartje van gemaakt met een tekstlabel.
Dat plaatje is echt super leuk, zo schattig dat slapende babietje.
Helemaal in love!!
De wolkjes zijn gestanst uit een make-uppad, zo lijken ze een beetje wollig.
Het geeft een leuk effect.

Wat heb ik gebruikt:
DSP en afbeelding etc.: La Vie est Belle Joy!Crafts
Vierkant: Crealies stans
Teksten: Eline's Hello Baby EC0165
Handgeschreven Baby CS1051
Wolken: Bxkaart Craftables CR1402
Lint, hennep cord

Groetjes
ANITA



 

5 opmerkingen:

  1. Ach wat enorm lief dit kaartje!
    Wij worden voorlopig nog geen oma en opa, maar dat geeft niet!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje. Het plaatje is inderdaad superschattig en je kleurkeuze lekker fris!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi babykaartje met lief plaatje. Die wolkjes van een make up pad zijn erg leuk.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Anita. Plaatje is echt super lief.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Anita. Geweldig om te zien. Ik zie inderdaad op veel blogs oma's geboren worden hihi.

    Mijn dochter is net gaan samenwonen en dat vond ik voor mezelf al een hele stap lol. Voorlopig ben ik de trotse oma van twee klein 'konijnen' hihi. Over een paar maanden mogen we voor het eerst oppassen wanner ze op vakantie gaan.

    Genieten hier van al je mooie kaartjes. Veels te lang niet geblogd. Ik heb een hoop gemist zie ik wel ;)

    Groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita