donderdag 4 februari 2021

Merry Christmas

Welkom Mirjam en  Christa op mijn blog, leuk dat je me volgt.
Welcome Annie from Australia


Het is weer kerstkaartendonderdag bij 52 Weeks to Christmas.
Zoals bijna elke week heb ik natuurlijk een kerstkaart gemaakt.
De foto is niet je van het doordat het licht op de flap schijnt en een beetje weerkaatst.
Ik maak de foto's namelijk in een soort van fotostudio met doorboven een daglichtlamp om ze zo natuurgetrouw mogelijk te kunnen fotograferen.
Lukt dus niet atijd even goed, maar oke.
Zoals ik zei toch een kerstkaart gemaakt met Stampin'Up! producten en het prachtige designpapier waaruit ik ook de afbeelding uit heb geknipt.
Een touch of goudglitter en klaar.
Het hoeft niet altijd veel tijd of materiaal te kosten.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Mossy Meadow
DSP en afbeelding: Chritsmastime is here (retired)
Tekst: stempelset Timeless Tidings (ret)
Gold Glimmer paper
Sterrenpons

Groetjes
ANITA

Vandaag komt ook de nieuwe challenge van Marianne Design online, dus tot straks



 

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Anita, je kan je kaart linken bij 52WTC, er was iets fout gegaan. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit kerstkaartje Anita, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Anita....de bloem is een echte blikvanger!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kerstkaart heb je met dat dessin-papier gemaakt Anita, leuk model ook.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kerstkaartje is dit geworden, heel mooi gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

    Lieve groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kerstkaart, mooi om die bloemen uit het DP te knippen.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kerstkaart, Anita. En fotograferen blijft een uitdaging op zich.
    Leuk je weer te zien bij 52WTC!
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita