zaterdag 6 februari 2021

Winter

 We krijgen toch nog winter!!
Ik ben er geen fan van maar dat vragen ze niet toch?
Dan nog maar een winterkaart gemaakt

Een kaart die helemaal buiten mijn comfortzone ging.
De stempel is niet mijn ding, maar zat in mijn DT pakket van Angela's Hobbycorner.
Ik heb hem ingekleurd met Copics en afgewerkt met sneeuw.

Let goed op komende dagen met de vele sneeuw en gladheid. 
De ziekenhuizen liggen al te vol......

Wat heb ik gebruikt:
Stampel: Idyllic Floral Scenes van Nellie Snellen
Tekst Winter: Crealies stans
3D Schnee Viva
Copics

Groetjes
ANITA

Ben jij wel fan van deze stempel, je mag hem overnemen, 1 keer gebruikt dus


1 opmerking:

  1. Een echt winters tafereeltje deze stempel. Mooi kaartje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita