zondag 21 februari 2021

Maand van de liefde


Februari is toch meestal wel de maand van de liefde omdat het dan ook Valentijnsdag is.
Dat is ook het challengethema op de Facebookgroep Creatief met Angela's Hobbycorner waar ik in het designteam zit.
Vandaag is het mijn beurt om inspiratie te plaatsen en dat is deze slimline kaart geworden.
Het is een combinatie van mijn DT pakket en Marianne Design (waarvan ik nog steeds fan ben).
De achtergrond is gemaakt met een maskstencil en Distressinkt.
De bloemen en blaadjes zijn gemaakt met bloemenfoam.
Ik plaats hieronder een kleine foto tutorial hoe ze gemaakt zijn


Eerst stans ik alles uit de foam


Dan bewerken met Distressinkt.
De onderste lagen zijn helemaal gekleurd, de bovenste deels zoals je ziet.
Dat geeft het leuke effect.
Ik he ze ook even verwarmd met de heattool zodat ze goed in het model blijven wat ik wilde.
Je kunt ze na verwarmen ook lekker kreuken en na afkoeling weer uit elkaar halen. 
Dat vond ik voor deze kaart niet mooi
Hoop dat je hier weer wat inspiratie van krijgt.
Het is leuk om te doen en ook nog eens een leuk resultaat.

Wat heb ik gebruikt:
Slimline: Craftables CR1537 MDesign
Hartenstencil: Love It Vaessen Creative
Teksten: Love Studiolight STAMPFWL509
Bloemen: Creatables LR0697 MDesign
Blaadjes: Craftables CR1494 MDesign
Washitape: Love Studiolight WASHIFWL19
Inkt: Distressinkt Peeled Paint, Festive Berries
Bloemenfoam: Olba

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super leuk !!!
    Die bloemen zijn erg gaaf !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Je bloemen zijn schitterend geworden, heel erg mooi.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita