donderdag 8 september 2022

Challenge 300 Marianne Design Challenge blog

 We zijn weer aangekomen bij de volgende challenge op het Marianne Design Challenge blog.
Suzan wil BABYKAARTEN  zien.
Ik ben ermee aan de slag gegaan omdat ik er binnenkort nodig heb.


Mijn neef en zijn vrouw, die in juni trouwden, verwachten eind september een baby.
Ik heb twee kaarten gemaakt omdat ze nog niet weten wat het gaat worden.


Daarom staat er nog geen tekst op de label.
Ik zet daar tezijnertijd de naam van de baby op.


Dit is de blauwe variant.


Deze zijn gemaakt met wat oudere materialen van Marianne Design en Eline Pellinkhof.
Toch zijn ze nog steeds cute.Wat vind jij?
Komen jullie ook weer gezellig meedoen?

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Eline's Babies PB7016
Knipvel AK0033
Gedichtjes: CS0922
Deurtje: Mini slimline Craftables CR1563
Label: Craftables CR1510
Rhinestones: Light Blue CA3157
Light Pink CA3156
Hempcord

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Super leuke kaarten en wat een leuk idee met de luikjes! Ik heb ook nog een aantal van deze plaatjes of nog ouder, blijven toch erg schattig. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker schattige kaartjes,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 2 hele leuke kaarten. Zo leuk om te zien hoe verschillende kaarten jullie als DP maakte voor deze challenge.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita