dinsdag 6 september 2022

Herfst


Bij de Allerhande Doos op Facebook zag ik dit model voorbij komen.
Ik heb hem al eens eerder gemaakt maar ook alweer vergeten.
Nog maar eens gemaakt dus.
Bij Creatief met Angelas Hobbycorner is het thema voor september: herfstkleuren. 
Daar is het ook mooie inspiratie voor.


Ik zet mijn kaarten altijd rechtop om te fotograferen maar dan zie je in dit geval de achtergrond niet goed.
Dan nog maar eens platgelegd en nogmaals op de foto gezet.
Zo zie je alles goed, toch?
Van mij mag de herfst nog lang wegblijven........

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Wonderful Autumn van Studiolight PPWA149
Cirkel: Creatables LR0764
Afbeelding en versiering: Wonderful Autumn van Studiolight EASYWA664
Paddestoelen: Craftables CR1603 ByMarleen
Distessinkt: Vintage Photo
Sisal

Groetjes
ANITA
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita