zondag 18 september 2022

Meer kerst......

Het weer werkt wel mee nu om over te gaan op kerstkaarten maken.
Vesten kunnen weer uit de kast zodat de verwarming nog even uit kan blijven .
Het zonnetje wat tussen de buien door schijnt warmt alles net genoeg op om het behaaglijk te houden. Voordeel van veel ramen aan de zuidkant.......hihi!
Dus hier komt dan weer een kerstkaart. 
Een niet zo'n standaard model.
Hebben jullie dat ook dat je online een leuk model ziet en dan denkt 'Yess' die maak ik, maar soms heb je dan geen tijd en liggen de vellen uitgeprint op een stapel te wachten.
Heb me voorgenomen om daar eens wat van te gaan maken.
Dat gaat redelijk lukken nu, dus wacht maar af.....
Dit model zag ik op de Facebookgroep van Mijn Schatkaart voor de maand september.


Zo lijkt het een gewone gatefold kaart, maar...


als je de band eraf haalt dan komt dit te voorschijn. Cool hé?


Opzij ziet het er zo uit, een pop-up kaart dus en die ook nog eens in een gewone envelop past.
Wat vinden jullie er van?

Bij Kaartjes Inspiratie Challenge blog is het thema DIEREN

Wat heb ik gebruikt:
Model van Mijn Schatkaart
DSP: Winterland van Mintay
Tekst: Fijne Kerstdagen CS0991 MDesign
Glitter Writers
Lint 

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Wow, wat een gave kaart, inderdaad een heel cool model.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met een mooi patroon, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart, ern heel leuk model ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, bedankt om mee te doen bij kaartjesinspiratie, groetjes Darline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita