zondag 4 september 2022

Zonnebloemen

Afgelopen weken toch pogingen gedaan om creatief bezig te zijn.
Kijken is nog niet optimaal.
Volgende operatie is gepland op 12 september a.s., dus hoop dat het daarna beter gaat.
De combinatie van verschillende sterktes/glazen gaat niet lekker.
We maken er voor nu het beste van.


Dit leuke model gemaakt wat ik zag op Facebook bij de Malle Kaarten Maken groep.
Ik heb het een paar jaar geleden ook al eens gemaakt maar het blijft een leuke.


Zo ziet het er van boven gezien uit.
Nog een voordeel, kan plat verzonden worden....

Het is nog steeds heerlijk zonnig weer en dus heb ik de zonnigste bloemen gebruikt.....zonnebloemen!!
Ben normaal niet zo van het geel maar hier is het wel mooi in combinatie met dit mooie papier.
Nu zag ik net een challenge waar ze zonnebloemen vragen en bij Hobbyvision willen ze zelfgemaakte bloemen zien.
We doen weer lekker mee dus.

Hobbyvision: zelfgemaakte bloemen
2 Sisters on the blog: Zonnebloemen

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Sunflowers van ScrapAndMe
Zonnebloem: Creatables LR0545
Tekst: Lieve Teksten CS1087
Rhinestones gold: CA3155
Lint, houten bijtje

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Anita.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met die prachtige zonnebloemen erop. Leuk kaartmodelletje.
    Groetjes en sterkte met de komende oogoperatie.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!
    Leuk dat je weer meedoet, dank je wel!
    Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita