dinsdag 27 september 2022

Bloemen


Ik heb weer eens een leuk model kaart gevonden op het www.
Een klapkaart noem ik het.


Aan het labeltje trek je hem uit en dan....


Klapt er zomaar een kaart open, die je uiteraard ook weer terug kunt stoppen....hihi!
De achtergrond lijkt wel zwart maar is toch echt heel donker bruin.
Het was even freubelen maar uiteindelijk lukte het toch wel om hem in elkaar te krijgen.
Weer een leuk model om te onthouden.

Bij 2 Sisters on the blog is de uitdaging: Gebruik zonnebloemen
Dit is mijn 2de bijdrage

Wat heb ik gebruikt:
DSP + afbeeldingen: Paperbloc Décotime
Label: Labels XL-XS Craftables CR1363
Zonnebloem: Creatables LR0545
Tekst: Clear Stamps CS1100
Pearls white: CA3132
Lint

Groetjes
ANITA

7 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart !!!!
    Gaaf dit model !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk modelletje. Deze had ik nog niet eerder gezien. Mooi met de zonnebloemen erop. Een fleurig kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Anita! Ik vind het model ook top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vrolijke kaart in een leuk model!
    Dank je wel voor nog een keer meedoen!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Anita en een leuk model kaart. Erg origineel.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie vrolijke kaart Anita.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuke zonnige kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita