donderdag 9 maart 2023

Fijne Feestdagen


Nieuwe poging om mee te doen bij 52 Weeks to Christmas voor de wekelijkse kerstkaart.
Vorige week vergat ik hem te linken op hun blog.
Vandaag weer eens een hele andere en in blauw, niet helemaal mijn ding.
Ik heb hier eens geen designpapier gebruikt maar zelf de achtergrond gemaakt met Art Stamps van Marianne Design en inkt.
De cirkel die het altijd weer goed doet en het achtergrond papier van Eline's Galaxy.
De Gnome afbeelding vond ik op Pinterest als digi.
Heb hem tijdens onze vakantie in Canada afgelopen jaar ingekleurd met Derwent potloden.
Toch weer een kerstkaart af.

Wat heb ik gebruikt:
Achtergrondstempel: Art Stamp MM1631
Cirkel: Creatables LR1561
Kleine cirkel: Crealies nesties
Afbeelding: Background Eline's Galaxy AK0076
Gnome: Pinterest
Ingekleurd met Derwent potloden

Groetjes
ANITA

10 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstkaart Anita,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi blauw kaartje. En die gnom ervoor is een keuketd. Mooi gemaakt en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Anita! Ondanks dat blauw niet helemaal je ding is vind ik het toch een plaatje!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke achtergrond heb je gemaakt Anita, en wat heb je een leuke gnome. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie achtergrond bij je plaatje en de leuke gnome.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart in de blauwe tinten Anita.
    Leuk met de Gnome op de voorgrond.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke kaart, leuke combi van gnome en achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind blauw juist geweldig hele leuke kaart!!
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik hou van blauw op kerstkaarten! toffe kaart.
    Fijn weekend
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita