zaterdag 25 maart 2023

Vouwkaart


Bij Mijn Schatkaart op Facebook hebben ze weer een leuk model kaart deze maand.
Ik heb zoiets laatst ook al eens gemaakt met een opening erin bij een andere challenge maar hij blijft leuk
De kleur is een beetje roder dan in het echt, dan is de kleur meer rose/rood.
We leuk papier vind ik.


De voorkant 'haakt' achter de zijde met het kantje en popt zo op.
Het is wel een beetje een romantisch kaartje geworden met dat kant, de bloemen en het mooie frame van Anja van Laar.
Ik ben tevreden.

Wat heb ik gebruikt:
Model: Mijn Schatkaart
DSP: No one is You van Craft Sensations
Afbeelding: Matties Mooiste MB0206
Cirkel en libelles: Creatables LR0795 MDesign
Tekst binnenkant: Art Stamps MM1638 MDesign
Lint, kant. roosje.

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita