donderdag 2 maart 2023

A little Christmas wish


Yes het is weer kerstkaarten donderdag bij 52 Weeks to Christmas.
Dit kaartje is gemaakt met Stampin'Up! producten.
De kaart lag nog als 'left over' van een workshop en heb die aangepast met nieuwere stempels.
Zo heb je toch weer een andere kaart als die tijdens de workshop is gemaakt.
Niets aan om steeds maar weer hetzelfde te maken.
Vorige week was ik gastdesigner dus heb ik niet met de gewone kerstkaart meegedaan.
Vanwege de griep is dat niet gelukt.
Nu weer wel dus....gaat weer een stuk beter.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Coastal Cabana, Island Indigo, Basic White
DSP: Winter Frost
Bomen/sterren: set Wonderland
Gnome/tekst: set Gnome for the Holidays

Groetjes
ANITA

Ojee en dan vergeet ik hem gister nog te plaatsen bij 52 weeks to Christmas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita