dinsdag 7 maart 2023

Voor een bijzondere dag


Ook ik ben natuurlijk aan de slag gegaan met het frame van Marianne Design.
Hij is net wat anders bewerkt als je bij de meeste ziet.
Ik heb een verlopende achtergrond gebruikt en de mooie Bluebells van MDesign.
Ik heb ze gestanst uit wit watercolor paper en zelf op kleur gebracht zodat het goed zou passen bij de rest en niet weg zou vallen op het frame.
Dat gebeurdals je hetzelfde cardstock gebruikt.
Zo heb je redelijk snel een leuke kaart.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Aqua Color PK9147 
Frame: Creatables LR0788
Bleubells: Creatables LR0789
Afbeelding: Flower Panels VK9592
Tekst: Lentegroetjes CS1128
Tekstframe: Crealies
Rhinestones: Ice blue CA3163

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel mooi Anita !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi geworden. Zulke prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart geworden. Ik heb de mal net binnen. verheug me al op het freubelen.
    De bleubells vind ik prachtig.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook leuk met de zelfgemaakte achtergrond. Leuke kleuren combi en mooi opgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Anita, heel fleurig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita