zaterdag 18 maart 2023

Opa en Oma


Onlangs is één van mijn workshopdames voor het eerst oma geworden van een lief meisje.
Ze was vantevoren al helemaal in de wolken en kon niet wachten tot het zover was.
Leuk als je dan een kaartje krijgt, dat vond ik tenminste ook altijd.
Dit kaartje maakte ik voor de kersverse opa en oma.
De craftstencil van het wolkje doet het altijd goed en dan de stans met de maan en het schattige beertje.
Zo heb je samen met het waslijntje snel een leuke kaart die je ook prima voor een geboortekaartje kunt gebruiken.
Ik wist wel dat het een meisje werd maar de naam was niet bekend, die staat er dus niet op.
Blijft echt schattig

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Tierlantijntje van Nel van Veen
Wolk: Craftstencil Cloud PS8020 ByMarleen
Maan/beer: Craftables CR1503 ByMarleen
Waslijn: Craftables CR1502 ByMarleen
DSP kleertjes en tekst: Hoera een meisje PB7064 ByMarleen en Eline Pellinkhof
Tekst: Eline's Animals Baby tekstjes EC0171

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita