donderdag 15 augustus 2024

25 December

 
 4400

Van voorjaarsbloemen gaan we naadloos over naar kerst.
We willen toch geen stress in december, ik niet tenminste.
Dat heb ik ook niet want de bak 2024 is al goed gevuld.
Komende tijd gaan we meer en meer over op kerstkaarten.


Dit is een leuk model dat Sylvia Scharp maakte voor Hobby Voordelig.
Nu moest ik nog een kerstkaart maken voor de maandelijkse opdracht op de Facebookgroep van Tiets.
Dit keer is de opdracht gebruik 25 en de keuze is deze maand sneeuw - goud - gingerbread.
Ik had al een kaart gemaakt maar wist niet goed waar dat gingerbread heen moest en de 25 al helemaal niet, dus ben ik opnieuw begonnen met dit als resultaat.
Nu zie je de gouden cijfers van 25 niet zo goed op het designpapier op het driehoekje, maar het zit er echt. Eigenlijk zit er ook een postzegelstempel op met 25, dus dubbel.
Verder zie je op de voorkant een gingerbreadmannetje en sneeuwvlok, dus 2 dingen gebruikt van de extra keuze.
Die andere kerstkaart laat ik een andere keer zien.
Deze kan ook meedoen bij 52 Weeks of Christmas, al 2 weken niet mee kunnen doen, dus werd wel weer eens tijd.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Christmas Treasure CC-F29-CHT-08 Craft O'clock
Afbeeldingen: Extra set CC-F29-CHT-12 Craft O'clock
Postzegelstempel: Docrafts
25: Collectables COL1405 MDesign
December: Kerstpost CCL-FR-STAMP273 Craftlab
Mirror paper gold: CA3134 MDesign
Lint

Groetjes
ANITA
 

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, heel leuk model, Anita!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes,
    Jantine 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sfeervolle kaart !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita