donderdag 29 augustus 2024

Witte kerst

 4405

Het is buiten nog zomers warm en dan een coole kerstkaart.
Het moet kunnen toch?
Het is een slimline van 21 x 10,5 cm.
Weer heb ik verschillende merken gecombineerd.
De sneeuwmannetjes zijn super grappig en zo heb je gelijk een leuk tafereeltje.
Die ene kijkt wel een beetje beteuterd vind ik, hij is gevallen, niet zo slim hé?
De sneeuwvlokken heb ik gemaakt met embossing enamels van Stampendous.
Dat potje was ergens verstopt en dan vergeet je het te gebruiken. 
Best jammer want deze vlokken lijken toch veel echter dan de gespetterde vlokjes.
Het is trouwens ook weer kerstkaartendonderdag bij 52 Weeks to Christmas, dus daar plaats ik hem ook.
Wéér eentje voor de december bak.

Wat heb ik gebruikt:
Slimline model
DSP: In de winter Bella Lulu 3007/0002 Noor en Zo
Sneeuwpopjes: Frosty Hello CCL-FR-STAMP570 Craftlab
Snowflakes: Craftables CR1335 MDesign
Tickets: SL-ES-CD824 Studiolight
Tekst: Sprankelende Feestdagen CS1169 MDesign
Sneeuw: Chunky White embossing enamel Stampendous
Snowpaper: CA3104 Design
Versamark
WOW embossingpoeder wit

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke kaart Anita, een heel mooi tafereeltje op je kaart. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met winters tafereel. Die sneeuwmannetjes zijn echt erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita