maandag 5 augustus 2024

Thee.....

 4395

Hebben jullie gemerkt dat ik minder heb geplaatst hier, nou dat komt omdat ik te druk was met andere dingen.
Onze dochter trouwt in september en ik kreeg ineens de geest om haar album af te gaan maken.
De basis lag er al, maar dan.....
Dat was toch meer werk dan ik had gedacht.
Foto's zoeken en dan op het goede formaat uitprinten met mij Selphy.
Dan moet het geheel nog worden opgeleukt, maar ik ben er bijna, alleen nog in elkaar zetten en de bovenkant van mooie bloemen voorzien.
Na de bruiloft zal ik wel e.e.a. laten zien.

Bovenstaande kaart maakte ik al voordat ik me op het album ging storten.
Met de nieuwe slimline postzegelstans kun je op een simpele manier prachtige kaarten maken.
Ze hebben meestal niet veel nodig buiten mooi designpapier.
Een beetje spelen met de vakjes, de ene 'gewoon' opplakken, de andere verhoogd.
Afwerken, in dit geval, met 3D afbeeldingen van dezelfde serie als hert designpapier.
Geel is niet mijn kleur maar past hier wel mooi bij.

Bij Hobbyshop Veldmaat moet je een tekst gebruiken
Bij Sheepski Designs is het thema ANYTHING GOES

Wat heb ik gebruikt:
Slimline postzegel:Craftables CR1658 MDesign
DSP: Lemon Breeze Yvonne Creations YCPP10077 van Find It
3D cutting sheet: CD12205 zelfde merk
Teksten: mmm....lekker CS1129 MDesign
Bloem/blad: Florals mini's nr. 2044 Elizabeth Craft Designs
Enamel Dots baby pink: PL4512 MDesign 

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Leuk die voorbereidingen voor een huwelijk.
    Je hebt een mooi kaartje gemaakt met deze leuke stans.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh tof al die voorbereidingen voor het huwelijk van jullie dochter.
    Een hele mooie slimeline kaart heb je met de postzegelmal gemaakt.
    Bedankt om die te laten deelnemen aan onze 'Alles Mag' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita