zaterdag 24 augustus 2024

Geluk zit in een klein kaartje

 4403

Een CAS Kaartje wat we maakte op de workshop van april.
Ik kom er vaak niet aan toe om alles gelijk te plaatsen dus blijven er verstekelingen achter op mijn pc.
Dit is er zo eentje.
De achtergrond is gemaakt met inkt en water en daarna gespettert.
De tulpjes zijn het restant van een andere kaart van die workshop, zou jammer zijn om ze niet te gebruiken toch?
Tekst erop en klaar!!

Wat heb ik gebruikt:
 Paraplu van Under my Umbrella
Tulpen: set Flowering Rain Boots
Stans: Rain Boots die
Tekst: set Vrolijke Viooltjes
Alles van Stampin'Up!

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Leuke Cas kaart heb je gemaakt .
    Ik had er vorige week toevallig ook een paar gemaakt .
    Lekker snel klaar en weer eens leuk om af te wisselen .
    Fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita