zaterdag 17 augustus 2024

Ik wens je een kleurrijke dag

 4399

Voor de verandering weer eens heel wat anders. Ik hou van afwisseling.....hihi!
Ik kreeg een hele tijd geleden deze stempel van de Irissen van Janneke Brinkman bij een bestelling kado. 
In eerste instantie dacht ik nog.....wat moet ik hier nu mee......?
Zoals je ziet heb ik hem uiteindelijke toch maar eens gestempeld op kraft met Versamark en wit embossingpoeder.
Het was één mijn eerste kleurwerkjes met mijn Derwent Inktense kleurpotloden.
Eerst alles met wit potlood ingekleurd en daarna met de kleur die bij het papier past.
Toen moest hem nog afmaken en dat duurde ook weer 3 lang 3 breed, echt te erg.....
Eindelijk istie af.
Wat vind je er van?

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Wisteria Wonder van Stampin'Up!
Bloem: Janneke Brinkman STAMPJBS03 van Studiolight
Tekst: Kleurige groetjes CS1166 MDesign
Rhinestones Ice Blue: CA3163 MDesign
Lint: Stampin'Up!
Derwent Inktense potloden

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Prachtig ingekleurd op dat kraftpapier. Ik vind het mooi, zelf ooit eens geprobeerd maar bij mij is het resultaat nooit zo mooi als bij een ander.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita