zaterdag 30 januari 2021

Bloemenpracht


Een bloemenkaart past eigenlijk voor elke gelegenheid.
Ik had hier nog steeds de mooie bloemenplaatjes van Marianne Design  liggen.
De 3-delige stans van MD heb ik niet maar wel een stans van Studiolight.
Daar kunnen ze dus ook prima op.
Middenin heb ik één van de rasters van MDesign gebruikt die in januari uitkwamen.
Ook de reageerbuusjes zitten er op, uitgestanst uit vellum en met blauw op kleur geracht, net of er water in zit.

Er zijn een paar challenge waar ik deze kaart kan plaatsen:
Creative Moments #207: alles mag
Girlz Creative Crafts chall. 9: alles mag
Hobbyshop Daantje: alles met letter B (bloemen dus)

Wat heb ik gebruikt:
Kaart basis: Studiolight Essentials SL170
Afbeelding: Flower Panels VK9592
Raster Craftables CR1533
Vaasjes: Creatables LR0596
Teksten: Project NL PL1523
Varenblad: Creatables LR0403
Tekst en labeltje: CS1028
Parels: Pearls white CA3132
Lint, roosjes

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Mooi met het raster op het midden paneel.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Wat een mooie kaart.
    Erg mooi met de bloemen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi drieluik met bloemenpracht. Leuk die regeerbuisjes met bloemen op het raster op het middelste deel van de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita