maandag 14 juni 2021

Bedankkaartjes


Zoals jullie wellicht weten maak ik altijd een kleinigheidj voor mijn klanten die een bestelling plaatsen.
De ene keer een klein doosje met iets er in, de andere keer een bedankkaartje.
Dit zijn o.a. wat kaartjes die ik maakte.


Ik ben vergeten te noteren wat ik heb gebruikt, ga dus een poging doen om dat te achterhalen.

Cardstock: Rococo Rose, Night of Navy, Basic White
DSP: Paper Blooms SAB (ret)
Frame: Ornate Layeres dies
Tekst: Bedanken in stijl
Dies: Pierced Blooms dies
Lint: Seambinding

Groetjes
ANITA

PS. Wil je ook graag bestellen van Stampin'Up!, kijk op mijn andere blog voor de digitale catalogus.
Jij ontvangtt dan ook wat leuks bij je bestelling.

 

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes in een leuke kleurstelling Anita. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes. Lief dat je er altijd wat bij doet, zal vast heel erg gewaardeerd worden. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita