zaterdag 19 juni 2021

Scrap it easy juni


Weet je nog van afgelopen maanden?
Ik doe elke maand mee bij Tiets' Creatieve Wereld op Facebook met de scrap-it-easy.
Elke maand een ander project.
Dit is van deze maand, de basis van een drieluik-album


En....dit keer ben ik eens niet met rose aan de slag gegaan....hihi!
Ik neig daar al snel naar.
Ik heb nog papier liggen van enkele jaren geleden dat ik toen bestelde in Amerika bij Papertrey Ink.
Vond het steeds jammer om in de snijden maar tja wat dan???
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en ziehier de voorkant en de achterkant die sluiten met cirkels en hempcord.


Als je alles openklapt dan zie je de binnenkanten met een pocket met een sluiting


en hier twee open pockets, eentje met een label en eentje met theezakjes.
Het hele album is in theestijl.
Was weer een leuk projectje om te maken al had ik aanvankelijk wat moeite met de afwerking.
Heb alles een paar dagen laten liggen en dan hup, ineens lukt het.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Hodge Podge van Papertrey Ink
Labels big: Craftables CR1551 MDesign
Stitched rondjes: Crealies
Sierrrand van pocketklep: Studiolight Essentials StencilSL118
Afbeeldingen: Tea for you VK9557 en VK9556 MDesign
Tekst: Tea is a hug..:KL1710 MDesign
Tekst: Always time..: KL1707 MDesign
Theepot/kopje Creatables LR0462 MDesign
Tekst: Cookies..: set Nothing better than Stampin'Up!
Enamel Dots: blue PL4513, pink PL4512 MDesign
Distressinkt: Salvaged Patina
Ponsen, hempcord, lint, doily, splitpennen

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita