dinsdag 15 juni 2021

Cool


Vandaag is het 38 jaar geleden dat ik bevallen ben van onze zoon.
Wat waren we blij met hem en nog steeds!
Zaterdag hebben we het al gevierd want als huisarts kun je niet zomaar een dagje vrij nemen.
Voor deze kaart ben ik lekker aan het spelen geweest met de Izink inktjes en de stempels van Marianne Design.
Hier en daar wat tekstjes en klaar.
Ik heb wel enkele dingen afgeplakt met maskeertape omdat die of wit bleven of ingekleurd zijn.
Heerlijk om te doen dus.
Ik heb er nog eentje gemaakt maar die komt nog.

Wat heb ik gebruikt:
Basis: Art Stamps MM1644
Script: Art Stamps MM1630
Ruit: Bits & Pieces CLBP11 Crealies
Teksten: Art Stamps MM1647
Inkten vn Izink: Cire, Océan, Menthe
Voor inkleuren:Watercolors

Groetjes
ANITA

 

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zoon.
    Je kaart is prachtig.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik durf er maar niet aan te beginnen...
    Gefeliciteerd met en voor jullie zoon!!
    Groetjes Cécile

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je zoon , die van ons is vandaag jarig dus feest.
    Een hele mooie kaart voor hem gemaakt prachtig die kleuren en alle stempels die je hier voor gebruikt hebt.
    Leuke teksten.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita