zaterdag 26 juni 2021

Geluk zit in kleine dingen


Een kaart die ik weer maakte voor Angela's Hobbycorner als inspiratie voor de juni challenge, vintage mannenkaarten.
Nouja je kunt hem ook wel voor vrouwen gebruiken die van kaarten/bridgen houden toch?
Het model zag ik op de Facebookpagina van de Malle Kaarten Maken groep.
Sylvia Scharp had dit erop gezet maar de ontwerpster is Elly v.d. Akker.
Ere wie ere toekomt......
De tekst vond ik er wel goed bij passen, want bij kaartspelletjes komt ook een dosis geluk kijken wil je winnen.
Grappig model om te maken.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Good old Days Yvonne Creations
Kaarten: stempel Good old Days Yvonne Creations YCCS10061
Tekst: PL1508 MDesign
Stempelinkt

Groetjes
ANITA

 

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita