zondag 6 juni 2021

Vintage mannenkaart


Vandaag heb ik een kaart geplaatst in de Facebookgroep van Creatief met Angela.
Inspiratie voor de lopende challenge: Vintage mannenkaart.
Je kunt nog meedoen tot 30 juni a.s.
Ik heb de craftstencil van de pendule weer eens te voorschijn gehaald.
In mijn DT Pakket zaten deze vintage materialen van Yvonne Creations.
De radertjes heb ik uit copper metallic gestanst, dat past er mooi bij.
De meeste materialen kun je bestellen op
De rest komt uit mijn eigen voorraad.

Wat heb ik gebruikt:
Pendule: Craftstencil PS8049 MDesign
DSP: Good old days Yvonne Creations
Afbeelding: Good old days Yvonne Creations CD11591
Wijzers klok: Creatable LR0636
Cirkel stitched: Crealies
Achtergrond stempel: Joy Streetware 6410/0529
Radertjes: Coghwheels Nellie Snellen
Tekst: Project NL PL1524 MDesign
Metallic paper copper: CA3138 MDesign

Groetjes
ANITA






 

2 opmerkingen:

  1. Wat een toffe kaart. Heel leuke basis ook.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anita. Nog bedankt voor de tip voor het plaatsen van alleen het kaartje op de MD challenge blog. Ik hoop dat het nu goed is want ik heb het gedaan zoals je zei. Lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita