woensdag 30 juni 2021

Kerst


Het is vandaag echt een dag om een kerstkaart te maken, geen zon en frisjes.
Ik zag dat de maandelijkse uitdaging bij 52 Weeks to Christmas is om een sneeuwpop te gebruiken.
Gister heb ik mijn Jar ofwel jampot met shakerwindow binnen gekregen.
Gelijk maar gebruiken maar dan voor een winterse shaker.
Ben nog steeds weg van dit mooie papierblok van Marianne Design en de leuke sneeuwpopjes met stans.
Wat bomen gestanst met sneeuw erop en de winter is compleete.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Pretty Paper bloc Eline's Snowflake Kisses
Pot: Creatables LR0725
Sneeuwpop: EC0184
Shakerwindow: LR0039
Bomen: Craftables CR1483
Tekst: Fijne Kerstdagen CS0991
Mirror Paper: zilver CA3135
3D Schee Viva
Lint

Groetjes
ANITA





10 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan die sneeuwpop in die pot met schudmateriaal, een soort moderne snowglobe. Mooie materialen gecombineerd Anita, ik vind het een plaatje.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, een heel vrolijke kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt Anita voor de sneeuwpoppen uitdaging.
    Ik wil je ook bedanken voor de mooie lieve kaart die ik van je mocht ontvangen, lief dat je dat gedaan hebt.
    lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een vrolijke kerstkaart met het leuke papier en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, zo'n potje met een sneeuwpop-schudgedeelte, Anita. Mooie kaart in mooie kleuren.
    Fijn dat je meedoet aan onze challenge bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij hebben wij ongeveer dezelfde sneeuwpop gebruikt Anita.
    Jouw kaartje is prachtig met het potje gevuld met sneeuw en pop!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge Anita!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha wat een leuk kerstkaartje met de sneeuwpop in de jampot Anita.. ideaal voor een schudkaartje mee te maken
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    ST 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de Challenge.
    groetjes Bep (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk weer !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita