donderdag 24 februari 2022

Challenge 289 Marianne Design Challenge blog


Er staat weer een nieuwe challenge online op het Marianne Design Challenge blog
Judith wil dat we schudkaarten gaan maken en dat hebben we dus gedaan.
Mijn lievelingsnichtje en ook petekind verwacht een baby, hun eerste en het wordt een meisje.
Hiervoor heb ik dit speciale kaartje gemaakt.
In het rechthoekje zitten allemaal kleine hartjes in verschillende kleurtjes als schudgedeelte.


Als je de kaart open doet dan draait het schudgedeelte de andere kant op met een speciaal mechanisme en komt er een gedichtje te voorschijn.
Het idee komt van Yvonne Neefjes op Youtube. Het is lastig maken maar ze legt het heel rustig en goed uit.
Op het blog staan allerlei ideeën voor schudkaarten dus kom gewoon gezellig langs en doe ook mee, laat je uitdagen.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Eline's Babies Little Miracle PB7058
DSP wolkjes: Pretty Paper bloc Sweet Dreams PB7055
Tekst: Eline's Animals Baby Tekstjes EC0171
Gedichtje: CS0922
Afbeeldingen: Eline's Babies Sweet Little Girl AK0064
Wolkjes: Craftables CR1459 (Make-up wat)
Schudmateriaal: Candy Hearts van Sprinkletz

Groetjes
ANITA



 

4 opmerkingen:

  1. Mooie babykaart en bijzonder model. Bedankt voor de link, ik ga zeker kijken naar de uitleg.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie babykaart met het aparte schudgedeelte!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief babykaartje Anita,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita