dinsdag 15 februari 2022

Passion


Bijna mijn hele leven heb ik gedanst.
Ooit begonnen met klassiek ballet naar jazzballet en moderne dans en ruim 21 jaar ballroom en latin.
Ook tussendoor nog salsa gedaan, dus dansen zit in mijn bloed.
Dit designpapier van Stamperia was dan ook mijn keus om mee aan de slag te gaan voor Creatief met Angela's Hobbycorner.
Het is wel een vintagevariant geworden want dit papier heeft toch wel echt een vintagelook.
Ik had er ook de diecuts bij dus dan hoef je niet zoveel te knippen.
Zie je die prachtige dansjurk, die heb ik nu altijd willen hebben, nooit gekregen dus.....hihi!
De basis is een stencil van Dutch Doobadoo.
Dit zat dus allemaal in mijn designteam pakket.
Ga er zeker nog meer mee maken deze maand.

Wat heb ik gebruikt:
Kaartvorm: Dutch Doobadoo Card Art label 470.784.071
DSP: Stamperia Passion
Diecuts: Stamperia Passion
Afbeelding: Nellie's Vintage NEVI080 roses
Ovalen: Crealies
Rozenblad: Creatables LR0162 MDeign
Kanten Harten doily
Hempcord, roosjes

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Anita! Mooi met die ballroomjurk erop.
    Wij zijn ook echte dansliefhebbers. Eindelijk mogen we weer! En het lijkt me ook prachtig om eens zo'n jurk aan te hebben en zo over de dansvloer te zweven 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, echt een mooie vintage look heeft jouw kaart. Jij gaat dus dansend door het leven! Heb zelf ook op jazzballet gezeten en dansles. Erg leuke tijd! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita