donderdag 3 februari 2022

Merry X-mas


Yes, het is weer kerstkaarten donderdag, dus hier ben ik weer met een kerstkaart.
Een leuke in rood-wit-blauw, onze nationale kleuren, maar ook leuk voor kerst.
Het is ook een grappig model en makkelijk om te maken. 
Vond het op de Malle Kaarten groep op Facebook en is van Sylvia Scharp.
Wat moet ik er verder over zeggen........
Oja ik plaats hem dus bij 52 Weeks to Christmas voor de wekelijkse kaart.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Warm & Cozy van Noor 6011/0655
Afbeelding/label: Warm & Cozy van Noor 6011/0426
Snowflakes: Craftables CR1574 MDesign
Snowpaper: CA3104 MDesign
Lint

Groetjes
ANITA

 

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart in rood-wit-blauw met grappig wasbeertje. Leuk model.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fris en vrolijk deze leuke kerstkaart Anita.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje in deze kleuren. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, leuk model is dat! Je maakte er een leuke kaart mee in vrolijke kleuren, Anita!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart in het rood wit blauw.
    En wat een grappig diertje staat erop.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje in leuke kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita