donderdag 24 februari 2022

Kerstlantaarn



Deze lantaarn kwam ik nog tegen op mijn pc. Ik heb hem jullie nog niet laten zien.
Inmiddels is hij natuurlijk al lang opgeborgen in de kast om hem volgend jaar weer tevoorschijn te halen.
Dit iwas een projectje van Mutsen cluppie op Facebook.


Bovenop zit het houdertje voor de batterijen want daar wil je wel bij kunnen.
Ik heb het wel mooi afgewerkt met allerlei kerstige bloemen en takjes.


De bomen en de eland hangen los in de sneeuw en zijn bevestigd met mica aan de dekstel.
De lampjes hangen daar ook ergens vastgelijmd.
Zonder lijmpistool niet te doen dus.
Het is kerstkaarten donderdag bij 52 Weeks to Christmas dus hopelijk mag dit ook meedoen en anders heb ik hem in ieder geval laten zien.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Winterland van Mintay Papers
Hert: Creatables LR0442
Boom: Creatables LR0379
Boom: Creatables LR0378
Snowflakes: Craftables CR1574
Poinsetta's: Elizabeth Crafts
Kleine Poinsetta's: Joy!Crafts
Hulsttakjes: Kaisercraft
Tak: Boxkaart Craftab;es CR1374
Sneeuwrand bak: Craftstencil Stolp CS8074
Snowpaper: CA3104
Mirror paper gold: CA3134
Rhinestones red: CA3159
Sneeuwbolletjes, mini dennenappeltjes
Lampjesset

Groetjes
ANITA

Vanmiddag komt de nieuwe challenge online van MD



 

7 opmerkingen:

  1. Een mooie sfeervolle kerstlantaren Anita. Heel mooi met dat mica en heel mooi gedecoreerd.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave creatie !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke creatie! Leuk gedaan en kan je altijd gebruiken! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke creatie weer Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende lantaarn, mooi opgeborgen om eind dit jaar weer van te genieten..
    Gezellig dat je vandaag weer meedoet bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige lantaarn, Anita! Geweldig!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita