maandag 21 februari 2022

Kaartje


Dit keer ook weer een eenvoudiger kaart die ik maakte aan de hand van de sketch challenge van Creatief met Craft Sensations op Facebook.


En ja ook ik koop wel eens wat bij de AC-tion......hihi!
Ik kwam er dit blok tegen en vond dat zo mooi dat het toch per ongeluk in mij mandje viel.
Prachtige kleuren en super geschikt voor CAS kaarten



Ik heb een swirl gebruikt i.p.v. takjes 
Ik zeg geslaagd.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Classic Basics van Craft Sensation
Swirl: Craft Sensations
Teksten: setje van Different Colors (Ludiec)
Lint, parels

Groetjes
ANITA 



 

2 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens: je kaart is zeker geslaagd. En shoppen bij de Action? Deed ik eerder nooit, maar laatste tijd ook, design papier heeft er niet meer van die grote patronen, maar printjes zijn wat fijner en mooi voor op kaarten.

    Hobbygroet
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, Anita. En ja, de AC-tion is een gevaarlijke winkel, er springt vaak van alles in je mandje. Prachtig papierblok inderdaad!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita