donderdag 17 februari 2022

Merry Christmas


Het is weer kerst/donderdag bij 52 Weeks to Christmas.
Ook van mij weer een kerstkaartje.
Ik ben dan wel gestopt met Stampin'Up! maar dat betekent niet dat ik daar geen materialen meer van heb......zelfs nog héél veel....hihi!
Ik kan er nog jaren mee vooruit.
Jullie krijgen dan ook nog wel vaker creaties te zien met Stampin'Up! producten.
Net als dit kerstkaartje.
Dat hertje is zo schattig, snel ingekleurd en dan ponsen

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White
DSP: Peaceful Prints
Cirkel: Printed label dies
Stempel: Peaceful Deer en pons
Gold glitterpaper en sterpons

Groetjes
ANITA

11 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kerstkaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk !!! En handig meteen een enveloppe erbij.
    Ik maak meestal kaarten die nergens in passen!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ja, materialen kun je altijd gebruiken, toch ... Ik kan sowieso jaren vooruit met wat ik heb liggen🤣 een dan koop ik toch wel eens iets nieuws...
    Je kaart is hartstikke mooi met dit lieve hertje . leuk gedaan.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kerstkaartjes met dit leuke design papier! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Die ga ik onthouden Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje heb je gemaakt. Het hertje springt van vrolijkheid op je kaartje. Verras ons maar met je stampin up stempels. Lieve groet Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje en dat hertje is inderdaad een leukerd! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief met dat hertje erop. Tja een mens zou blijven kopen, maar oud materiaal kan ook leuk zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaart Anita.
    Mooie cirkel met het schattige hert erin.
    Ben benieuwd naar je 'nieuwe' creaties met de Stampin'up materialen.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie groene kerstkaart met een leuk hertje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita